Please Wait a Moment
X

Vithometro.gr : Τεχνική Υποστήριξη & Εγγύηση

Τεχνική Υποστήριξη & Εξυπηρέτηση

Αγοράζοντας το βυθόμετρο σας από την Τεχνοβυθομετρική Σπύρου Δημήτρης, αναλαμβάνουμε την τεχνική υποστήριξή σας και αυτό γίνεται ως εξής: μετά την παραλαβή του μηχανήματος στέλνετε μια φωτογραφία του καθρέπτη της βάρκας ή του σκάφους σας.

Αφού μελετήσουμε τη γάστρα του σκάφους για τη σωστή θέση της τοποθέτησης του αισθητήρα, λαμβάνετε πίσω τη φωτογραφία με σημαδεμένη την ακριβή θέση τοποθέτησης, ενώ πριν ακριβώς την εγκατάσταση επικοινωνούμε για να σας δώσω τις τεχνικές λεπτομέρειες τοποθέτησης που είναι πολύ σημαντικές για μια σωστή εγκατάσταση.

Η τοποθέτηση δεν χρειάζεται να γίνει από εξειδικευμένο τεχνικό, αρκεί να ληφθούν υπόψη οι οδηγίες μου και χρειάζονται εργαλεία που υπάρχουν σε κάθε σπίτι, όπως ένα ηλεκτρικό κατσαβίδι κ.τλ.

Αφού το βυθόμετρο εγκατασταθεί, η επόμενη επικοινωνία μας θα είναι την πρώτη φορά που θα πέσει το σκάφος στη θάλασσα. Επικοινωνούμε τηλεφωνικώς και ρυθμίζουμε το βυθόμετρο. Είναι πολύ σημαντικό δεδομένου ότι το βυθόμετρο έρχεται από το εργοστάσιο σαν λευκό χαρτί και εμείς πρέπει να κάνουμε τις απαραίτητες ρυθμίσεις:

  1. Στα νερά μας
  2. Στην τεχνική που ψαρεύουμε
  3. Στο χαρακτήρα του εκάστοτε χρήστη

Αφού τελειώσουμε με τις ρυθμίσεις που θα κρατήσουν περίπου 20-30 λεπτά καθώς επεξηγούμε ταυτόχρονα και σημαντικές λειτουργίες του μηχανήματος, ώστε ο χρήστης να αρχίσει να καταλαβαίνει την φιλοσοφία του βυθομέτρου, μετά από 2-3 ψαρέματα ο χρήστης συγκεντρώνει φωτογραφίες από το βυθόμετρο που του κέντρισαν το ενδιαφέρον, μου τις στέλνει με email και του εξηγώ δια τηλεφώνου τι ακριβώς είναι αυτά που έχει δει. Έτσι, ο χρήστης αρχίζει και μαθαίνει να διαβάζει το βυθόμετρό του.

Επίσης από τις εικόνες που θα μου στείλετε εγώ μπορώ να διακρίνω αν όλα (εγκατάσταση και ρυθμίσεις) είναι σωστά, ώστε να μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τον ανιχνευτή ψαριών και να επιτύχετε το σκοπό για τον όποιο πήρατε το βυθόμετρο, να βρείτε τα ψάρια.

Εκτός όλων των παραπάνω, η Τεχνοβυθομετρική σας παρέχει πάγια τεχνική εξυπηρέτηση. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας λύσουμε άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα ενδεχομένως να συναντήσετε με το βυθόμετρό σας, π.χ. ξέχασα μια μέρα πώς κάνω μεγέθυνση. Έχω πάντα κοντά μου την Τεχνοβυθομετρική και τον Δημήτρη Σπύρου να μου λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα λειτουργίας ή ρυθμίσεων του FURUNO μου.

Εγγύηση

Η εγγύηση που παρέχουμε είναι η εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας FURUNO HELLAS S.A, η οποία καλύπτει την αντικατάσταση του μηχανήματος, εάν δεν επισκευάζεται, έως και 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς.

Λόγω του ότι η Τεχνοβυθομετρική διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο service, στους πελάτες μας παρέχουμε τις οικονομικότερες λύσεις στο πρόβλημα της συσκευής τους, ακόμα και μετά το πέρας της εγγυήσεως και αυτός είναι ένας ακόμα σοβαρός λόγος να μας επιλέξετε για την αγορά του βυθομέτρου σας.

ΤΕΧΝΟΒΥΘΟΜΕΤΡΙΚΗ

Ονομάζομαι Σπύρου Δημήτρης, γεννημένος στην Κέρκυρα το 1973 όπου εργάζομαι και κατοικώ μέχρι σήμερα.

Έχω σπουδάσει ηλεκτρονικός και η μεγάλη μου αγάπη είναι η θάλασσα και το ψάρεμα, έτσι αναπόφευκτα βρέθηκα να ασχολούμαι τα τελευταία 15 χρόνια με την ανακάλυψη των μυστικών αυτού του οργάνου που στην Ελλάδα ονομάζουμε βυθόμετρο.

Περισσότερα..

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Διεύθυνση: Γουβιά, Κέρκυρα, Ελλάδα
  • Τηλέφωνο: +30 6947 709343
  • Email : d.spirou@yahoo.gr
  • Τεχνοβυθομετρική:
  • Δημήτρης Σπύρου:
ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ